Dm active beauty kártya tesztelés

active_baeuty_top_visual-data.jpgSziasztok!

 

Ahogy azt már előző posztjaimban is írtam, szoktam trnd-s tesztelésekben részt venni. Most a dm active beauty kártyát tesztelem a barátaimmal és a rokonaimmal együtt. Kaptam a trnd-től egy saját kártyát, amin 300 pontot jóváírtak, hogy meg tudjam tapasztalni én is a kártya által nyújtott előnyöket. A barátaimnak továbbadott kártyákon 150 pontot írnak jóvá.

Az igazság az, hogy jártam eddig is dm-be, de soha nem voltam nagy dm rajongó, kártyám sem volt eddig soha és a családban senkinek. Nem is hallottam róla egészen addig, amíg ez a projekt el nem kezdődött. Hetente beugrottam a dm-be már évek óta, hiszen nálunk a hipermarket szomszédságában van, így minden heti bevásárlás alkalmával beugrottam egy-két dologért. Soha nem tűnt fel az infópult, soha nem ajánlották a kártyát az eladók, így egy csomó kedvezményről lemaradtam sajnos.

Na, de nézzük csak, mi is ez a kártya pontosan?

Ezzel a kártyával értékes active beauty pontokat lehet gyűjetni, 300 Ft-onként 1 pontot írnak jóvá, amit nagyon sok kedvezményre be lehet váltani. Pl. 150 pontért lehet vásárolni kuponfüzetet, amiben rengeteg kupon van. Találunk benne egy 10%-os kedvezményt a vásárlás végösszegéből, 25% és 50%-os termékkuponokat, 15%-, 25%- és 50%-os márkajoker kuponokat. Ezen kívül 75 pontért lehet kiváltani a 25%-os joker-termék kupont, 75-100 pontokért vevői ajándékokat, és még számtalan kedvezményt. Baba bónusz programjuk is van. A várandósság 5. hónapjától lehet igénybe venni. (Azt hiszem, hamarosan én is igénybe vehetem. ;-)) Jelentkezéskor ingyenes baba kezdőcsomagot adnak, ezen kívül a gyermek részére 3 éves koráig küldik a kuponokat, illetve kedvezményes 10-20 pontokért elérhető baba kuponokat is ki lehet váltani az összegyűjtött pontokon.

A kuponokat az üzletekben elhelyezett infópultokon lehet kinyomtatni, aztán fizetéskor a pénztárnál kell átadni. Természetesen az active beauty kártyát is minden vásárláskor át kell adni a pénztárnál, hogy jóvá tudják írni a vásárlások után a pontokat.

A kártyát egyébként a dm üzletekben az infópultnál lehet beszerezni, ott megtalálható a jelentkezési lap, amiben egy papír kártya van. Ennek a kártyának a számával kell regisztrálni az infópultnál, vagy otthon interneten. A rendes plastic kártyát 10 héten belül küldik postán, de addig is ugyanúgy használható az ideiglenes kártya, lehet rá gyűjetni a pontokat és a baba bónuszba is lehet jelentkezni.

Nagyon hasznos dolog ez a kártya, főleg a baba bónusz része. Egy hónap alatt simán meg lehet spórolni több ezer forintot ezekkel a kedvezményekkel. A kisbabás ismerőseimtől tudom, hogy nagyon jó minőségűek a dm-es baba cuccok, leginkább a Babylove pelenkát dícsérték.

Én még nem költöttem el a trnd-től kapott 300 pontomat, mert majd valami jó kis ajándékot szeretnék rajta venni magamnak. Most a Rimmel csomagot néztem ki, de sajnos már elfogyott. Ez egy 75 pontos ajándék volt, kis kozmetikai táska Rimmel szempillaspirállal és körömlakkal, többféle színben volt elérhető. Karácsony előtt biztos lesz több ilyen szépség csomagjuk is.

Ja, egyébként a kedvezmények kéthavonta újulnak meg, olyankor mindig új ajándékok és kuponfüzetek jelennek meg.

Én a projekt kezdete óta dm active beauty függő lettem, nagyon élvezem ezt a tesztelést is, mint eddig mindegyiket, most ez a kedvenc projektem, de nekem mindig az a kedvenc, amiben épp benne vagyok. :-D

Mindenkinek jó gyűjtögetést! :-) Köszi trnd! :-)