Üdvözöllek kedves Olvasó!

Zizikapitány bemutatkozása

Sziasztok! Zizikapitány vagyok, kezdő blogíró. Hogy miért kezdek blogot írni? Sokminden motoszkál a fejemben, olyan témák, amik szerintem minden 30 év feletti nőt izgatnak. Késői gyerekvállalás, munkahelyi és családi gondok, ki mit rontott el az életében, milyen nehézségekkel kell nap mint nap megküzdenünk, depresszió, elfásulság, stb.... Persze jó dolgok is vannak ám a fejemben, sőt az utóbbi időkben leginkább jó dolgok. :-)

Egy ideje itthon vagyok, nem dolgozom, lebetegedtem, unatkozom.... Ez jó ok arra, hogy az ember elkezdjen blogot írni. Volt mostanában időm gondolkodni az "élet nagy dolgain". Mondjuk az utóbbi pár hétben már el tudtam magam foglalni, termékeket teszteltem a trnd által. Erről majd még írok egy másik bejegyzést. Nagyon jó szórakozás, kibillentett az unalmas hétköznapokból. Na, de erről majd később.

Igazából sokszor úgy érzem, hogy nem értenek meg az emberek. Lehet, hogy a kifejezés módommal van baj, vagy antiszociális vagyok, vagy egyszerűen csak UFO. :-D Nem szeretem a mai emberek mentalitását. Olyanok, mint a robotok, csak mennek, dolgoznak, nem kommunikálnak, nem szeretnek, nem érzik jól magukat, negatív kisugárzásuk van, roszzindulatúak. Mióta az eszemet tudom, az ilyen emberi viselkedések ellen lázadtam. Ja, meg az " ez az élet rendje" kezdetű mondatok...hát ettől is a falra mászok.

Szóval, lesz itt minden, komoly és vicces témák, terméktesztelések, baba-mama, még az is lehet, hogy főzés is. Minden, ami eszembe jut. Jó szórakozást kívánok minden ide tévedő olvasónak! :-)